Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до ІПР за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I або II ступенів – 16 тис. грн, III ступеня – 25 тис. грн, дитині – сироті/дитині, позбавленій батьківського піклування – вона збільшується на 50 % для кожного ступеня.
Для отримання дітьми з інвалідністю послуг з реабілітації один з батьків або законний представник дитини за місцем реєстрації/місцем фактичного проживання подає до уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або адміністратора центру надання адміністративних послуг або до управління соціального захисту населення Дубенської райдержадміністрації заяву про направлення дитини до відповідної реабілітаційної установи та законодавчо визначені документи, а саме копії (з пред’явленням оригіналів):
- паспорт громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
- індивідуальної програми реабілітації, що видана ЛКК лікувально – профілактичного закладу;
- паспорт громадянина України законного представника дитини з інвалідністю;
- документа, який підтверджує статус дитини – сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування (для дитини – сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування);
- одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини, одного з батьків (законного представника), супроводжуючої особи ;
- виписку з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України.
З переліком реабілітаційних установ, закладів охорони здоров’я, які здійснюють реабілітаційні заходи для дітей з інвалідністю, на вебсайті Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю : https://www.ispf.gov.ua/diyalnist/reabilitaciya-ditej/perelik-reabilitacijnih-ustanov
За більш детальною інформацією звертайтеся до управління соціального захисту населення Дубенської райдержадміністрації :