Звіт про розгляд звернень громадян

ЗВІТ

Сектору звернень громадян  щодо роботи із зверненнями громадян у 2022 році


Дубенська районна державна адміністрація - Дубенська районна військова адміністрації постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. В районі склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого Конституцією права на звернення.

В роботі зі зверненнями громадян адміністрація керується Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", іншими нормативно-правовими актами.

З метою створення сприятливих умов для реалізації громадянами конституційного права на особисте звернення до органів виконавчої влади головою адміністрації – начальником адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян. Громадяни можуть попередньо записатися на прийом до голови адміністрації – начальника адміністрації та його заступників. Графіки прийому вивішені на стенді у фойє та на сайті адміністрації, надсилаються виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад, структурним підрозділам районної військової адміністрації.

Для прийому громадян керівництвом адміністрації відведено окреме приміщення, відповідно обладнане, є наявна символіка. Для очікування прийому громадяни розміщуються у фойє, яке має достатню кількість крісел, столи для написання заяв, інформаційний стенд, де розміщено Закон України "Про звернення громадян".

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян начальником військової адміністрації запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів адміністрації.

За 2022 рік керівництвом адміністрації здійснено 27 прийомів (2021р.-41прийом), прийнято 48 осіб (2021- 78 осіб) (з врахуванням виїзних прийомів).

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами міських,селищних, сільських рад протягом 2022 року продовжено роботу щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням і вирішенням.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що у 2022 році зменшилась загальна кількість звернень громадян. Так, протягом звітного періоду на адресу адміністрації надійшло 128 звернень проти 213 аналогічного періоду попереднього року. З них 21 звернення від органів влади вищого рівня, що на 7 менше ніж у 2021 році (28). Також зменшилась кількість письмових звернень громадян (59 проти 135) , колективних звернень ( 9 проти 16) .

За звітний період громадянами у своїх зверненнях було порушено 128 питань (2021р.- 213). Актуальними для мешканців району залишаються питання соціального захисту населення – 39 ( 2021р- 23); комунального господарства- 17 (2021- 31); захисту прав дітей – 9 (2021р.-42); аграрної політики і земельних відносин -8 ( 2021р.- 29).

Усі звернення, що надходять до адміністрації, уважно розглядаються керівництвом адміністрації, викладені у них факти перевіряються та вживаються заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Всі звернення розглянуті у визначені чинним законодавством терміни.

З 128 питань порушених у зверненнях громадян 42 вирішено позитивно на інші звернення надано роз’яснення про порядок вирішення порушених питань.

Головою адміністрації – начальником адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень, що надійшли від ветеранів війни та праці, інвалідів, багатодітних сімей, учасників бойових дій, членів сімей загиблих військовослужбовців.

Протягом 2022 року до адміністрації надійшло 9 колективних звернень ( 2021р.-16). Жителі району звертаються з проханнями відремонтувати дорогу, відновити автобусні маршрути, не закривати відділення Ощадбанку та поштового відділення, розчистити розгрузочний канал РК -4.

З метою вирішення колективних звернень жителів району на дорогах Мирогоща- Варковичі; Смига – Буща- Мартинівка; Батьків- Дружба проведено ліквідацію вибоїн асфальтобетонного покриття. Тараканівська громада отримала новий шкільний автобус.

Із березня 2022 року на офіційному сайті Дубенської РДА-РВА, сторінках в соціальних мережах Facebook та Talegram оперативно та систематично висвітлювалась інформація про відновлення автобусного сполучення між населеними пунктами Дубенського району. Для ширшого інформування населення інформацію поширювали в регіональні групи.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Зокрема, на кожне звернення заведено справу (обкладинка, на якій згідно з Інструкцією здійснено записи). Ведуться журнали письмових, усних звернень та звернень громадян, отриманих під час виїзних прийомів.

Повідомлення заявникам про надходження та розгляд їх звернень керівництвом адміністрації здійснюється на бланку адміністрації та за підписом начальника районної військової адміністрації або заступників.

РДА- РВА були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на всі звернення громадян, що надійшли до адміністрації через обласний контактний центр. За 12 місяців 2022 року таких звернень до районної військової адміністрації надійшло 474 ( 2021р. – 795) .

Найбільше звернень, які надійшли через обласний контактний центр стосувалися призначення і виплати субсидій та соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, надання гуманітарної допомоги та соціальні виплати внутрішньо переміщеним особам.

В адміністрації постійно функціонує телефонна «гаряча лінія» районної державної адміністрації. За звітний період на «гарячу лінію» звернулось 69 жителів району. Заявникам надані вичерпні відповіді (розпорядження від 11 вересня 2013 року № 375 «Про запровадження власної телефонної «гарячої лінії» голови районної державної адміністрації» та від 30 серпня 2021 року «Про запровадження телефонної «гарячої лінії» Дубенської районної державної адміністрації»).

В Дубенській адміністрації працює телефон довіри (розпорядження голови райдержадміністрації від 25 червня 2018 № 415 «Про затвердження Порядку роботи телефону довіри Дубенської райдержадміністрації»). За звітний період звернень на телефон довіри не надходило.

Від початку повномасштабного вторгнення росії Дубенщина прийняла понад 14 тис. вимушених переселенців із різних регіонів України. Аби допомогти людям зорієнтуватись та налагодити побут, при Дубенській РВА було створено робочу групу з надання допомоги вимушеним переселенцям. У складі робочої групи, разом із фахівцями адміністрації, працюють працівники Управління Пенсійного Фонду України та регіональних відділень центрів зайнятості. Протягом року робочою групою було здійснено виїзди у всі 19 територіальних громад, проведено зустрічі із вимушеними переселенцями (в тому числі й місцях компактного розміщення ВПО), надано відповідні консультації, роз’яснення та допомогу.

Аби забезпечити людей житлом та гідними умовами проживання в районі розпочалось будівництво першого в області модульного житла для вимушених переселенців. Містечко розташоване у місті Радивилів, на сьогодні тут встановлено 12 будиночків де зможуть проживати понад 40 осіб. Нині працюють над підведенням комунікацій.

Колектив адміністрації активно долучається до волонтерства. Зокрема, за кошти працівників адміністрації було придбано автомобіль для військових, а багатодітній родині вимушених переселенців із Донеччини, яка виховує 7 неповнолітніх дітей, влітку подарували корову Джавеліну.

При Дубенській адміністрації працює « пункт Незламності» тут можна зігрітися, підзарядити телефон, отримати медичну допомогу, випити теплого чаю.

Для зручності жителів Дубенського району створено цілодобову «гаряча лінія» за мобільним номером телефону. З моменту створення на яку звернулося 37 жителів району.

Активно тривала робота спрямована на підтримку Збройних Сил України. Зокрема, в усіх громадах району організовувались численні благодійні заходи та ярмарки, а зібрані кошти було спрямовано на закупівлю необхідного для військових. Наприклад, жителі Бокіймівської громади придбали квадрокоптер, Козинської – автомобіль для перевезення поранених військових. А майстри із Радивилова, спільно із львівськими волонтерами, працюють над обладнанням автівок турелями для різних видів зброї. На сьогодні, спільно переобладнано понад сотню таких «бандеромобілів».

Гарну соціальну ініціативу запровадили жителі села Ситне Крупецької громади. Власники придорожнього кафе готують безкоштовні обіди для військовослужбовців. Нашим захисникам господині пропонують повноцінний обід: перше, друге, компот і фрукти. Тут можуть поїсти одночасно до 30 осіб. З продуктами харчування допомагають місцеві підприємці, прихожани сільського храму, мешканці громади та волонтери.

26 січня 2022 року на засіданні колегії адміністрації заслухано звіт «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2021 році» та прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 26.січня 2022 року № 9.

Звернення, які є найбільш проблемними виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 27 травня 2021 року № 192 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 02 червня 2010року № 329») . За 2022 рік відбулося 7 засідань постійно діючої комісії, розглянуто 7 звернень. За результатами роботи комісії прийняті протокольні доручення.

Головою райдержадміністрації 28 грудня 2021 року затверджений графік проведення «днів контролю» на 2022 рік при заступниках голови райдержадміністрації. За звітний період проведено 8 «днів контролю» на яких заслухано особисті доповіді Радивилівського міського голови, Демидівського селищного голови, Варковицького, Ярославицького, Повчанського, Вербського, Бокіймівського,Боремельського сільських голів. За наслідками обговорення дані протокольні доручення.

З метою здійснення контролю за виконанням Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян сектором звернень громадян проводяться перевірки, згідно затвердженого головою райдержадміністрації 28 грудня 2021 року графіку на 2022 рік. Впродовж 12 місяців 2022 року проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян та надано практичну допомогу виконкомам, Бокіймівської, Козинської, Крупецької, Мирогощанської, Острожецької, Повчанської, Привільненської, Тараканівської сільських рад, Демидівській, Млинівській селищних радах, Радивилівській міській раді. За результатами проведених перевірок підготовлено довідки, які направлені для усунення недоліків та поліпшення роботи із зверненнями громадян головам виконкомів міських, селищних, сільських рад. Перевірки проведено відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади.

В адміністрації функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги (розпорядження від 24 вересня 2021 року № 304 «Про організацію розгляду звернень з питань надання безоплатної первинної правової допомоги». За 12 місяців 2022 року звернень громадян до громадської приймальні не надходило.

З метою покращення інформованості населення у виконкомах міських, селищних та сільських рад розміщені інформаційні стенди «Звернення громадян».

15 червня 2022 року з головами та секретарями виконкомів рад, керівниками структурних підрозділів проведено семінар – навчання «Вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян».

Щоквартально здійснюється статистичний аналіз звернень громадян у розрізі міських, селищних, сільських рад, які надходять до адміністрації. Це дає можливість бачити проблеми людей, за необхідності оперативно втручатися, виправляти стан справ. Робота із зверненнями громадян, питання виконавської дисципліни систематично розглядаються на нарадах у начальника районної військової адміністрації, аналізується і узагальнюється питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних і колективних, вивчаються причини, що їх породжують.

Аналітична інформація з висновками, рекомендаціями та відповідними дорученнями надається виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад, структурним підрозділам адміністрації.

Керівництвом адміністрації не допускається порушень термінів розгляду заяв. За результатами розгляду звернень громадян приймаються об'єктивні і виважені рішення в межах чинного законодавства.

Здійснюється контроль за підготовкою та наданням відповідей громадянам, органам влади вищого рівня.

На вебсторінці Дубенської РДА- РВА друкуються матеріали по підсумках розгляду звернень на колегіях адміністрації, графіки прийому громадян, в тому числі виїзні.

В адміністрації і надалі буде продовжуватись робота спрямована на забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», адже звернення громадян є одним із важливих засобів вирішення їхніх проблем, а зрозуміти і допомогти кожному – одне із основних завдань у роботі керівництва адміністрації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux