ЗВІТ

Сектору звернень громадян щодо роботи із зверненнями громадян у 2023 році

Дубенська районна державна адміністрація - Дубенська районна військова адміністрації постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. В районі склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого Конституцією права на звернення.

В роботі зі зверненнями громадян адміністрація керується Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", іншими нормативно-правовими актами.

З метою створення сприятливих умов для реалізації громадянами конституційного права на особисте звернення до органів виконавчої влади головою адміністрації – начальником адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян. Громадяни можуть попередньо записатися на прийом до голови адміністрації – начальника адміністрації та його заступників. Графіки прийому вивішені на стенді у фойє та на сайті адміністрації, надсилаються виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад, структурним підрозділам районної військової адміністрації.

Для прийому громадян керівництвом адміністрації відведено окреме приміщення, відповідно обладнане, є наявна символіка. Для очікування прийому громадяни розміщуються у фойє, яке має достатню кількість крісел, столи для написання заяв, інформаційний стенд, де розміщено Закон України "Про звернення громадян".

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян начальником військової адміністрації запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів адміністрації.

За 2023 рік керівництвом адміністрації здійснено 151 прийом (2022р.-27прйомів), прийнято 277 осіб (2022- 48 осіб) (з врахуванням виїзних прийомів).

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами міських,селищних, сільських рад протягом 2023 року продовжено роботу щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням і вирішенням.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що у 2023 році збільшилась загальна кількість звернень громадян. Так, протягом звітного періоду на адресу адміністрації надійшло 371 звернення проти 128 аналогічного періоду попереднього року. З них 27 звернень від органів влади вищого рівня, що на 6 більше ніж у 2022 році (21). Також збільшилась кількість письмових звернень громадян (59 проти 67) , колективних звернень зменшилось ( 16 проти 12) .

За звітний період громадянами у своїх зверненнях було порушено 371 питання (2022р.- 128). Актуальними для мешканців району залишаються питання соціального захисту населення – 175 ( 2022р- 39); комунального господарства - 34 (2022- 17); транспорту і зв’язку 27 (2022р. – 4); аграрної політики і земельних відносин -22 ( 2022р.- 8); захисту прав дітей – 14 (2022р.-9).

Усі звернення, що надходять до адміністрації, уважно розглядаються керівництвом адміністрації, викладені у них факти перевіряються та вживаються заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Всі звернення розглянуті у визначені чинним законодавством терміни.

З 371 питання порушеного у зверненнях громадян 178 вирішено позитивно на інші звернення надано роз’яснення про порядок вирішення порушених питань.

Головою адміністрації – начальником адміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень, що надійшли від ветеранів війни та праці, інвалідів, багатодітних сімей, учасників бойових дій, членів сімей загиблих військовослужбовців.

Протягом 2023 року до адміністрації надійшло 12 колективних звернень в них 282 підписи. Жителі району звертаються з проханнями відремонтувати дорогу, відновити автобусні маршрути, припинити вирубку лісу, підвіз дітей до школи.

З метою вирішення колективних звернень жителів району на дорогах Дубно-Тараканів – Великі Загорці; Черешнівка - Рачин; Батьків- Дружба ; Козин- Дубини; Підлужжя - Микитичі проведено ліквідацію вибоїн асфальтобетонного покриття . Відновлено рейсові маршрути Дубно – Млинів через Хорупань, Дубно – Майдан, Дубно – Рівне через Мирогощу (додатковий рейс); два шкільні автобуси поповнили автопарк Млинівської та Радивилівської громади.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Зокрема, на кожне звернення заведено справу (обкладинка, на якій згідно з Інструкцією здійснено записи). Ведуться журнали письмових, усних звернень та звернень громадян, отриманих під час виїзних прийомів.

Повідомлення заявникам про надходження та розгляд їх звернень керівництвом адміністрації здійснюється на бланку адміністрації та за підписом начальника районної військової адміністрації або заступників.

РДА- РВА були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на всі звернення громадян, що надійшли до адміністрації через обласний контактний центр. За 12 місяців 2023 року таких звернень до районної військової адміністрації надійшло 637 ( 2022р. – 474) .

Найбільше звернень, які надійшли через обласний контактний центр стосувалися призначення соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, надання гуманітарної допомоги та соціальні виплати внутрішньо переміщеним особам.

В адміністрації постійно функціонує телефонна «гаряча лінія» районної державної адміністрації. За звітний період на «гарячу лінію» звернулось 84 жителів району (2022р. – 69). Заявникам надані вичерпні відповіді (розпорядження від 11 вересня 2013 року № 375 «Про запровадження власної телефонної «гарячої лінії» голови районної державної адміністрації» та від 30 серпня 2021 року «Про запровадження телефонної «гарячої лінії» Дубенської районної державної адміністрації»).

В Дубенській адміністрації працює телефон довіри (розпорядження голови райдержадміністрації від 25 червня 2018 № 415 «Про затвердження Порядку роботи телефону довіри Дубенської райдержадміністрації»). За звітний період звернень на телефон довіри не надходило.

Від початку повномасштабного вторгнення росії на Дубенщені активно триває робота для підтримки Збройних Сил України.

Зокрема, в усіх громадах району організовувались численні благодійні заходи та ярмарки, а зібрані кошти було спрямовано на закупівлю необхідного для військових. Наприклад, жителі Бокіймівської громади придбали 2 автомобілі для військовослужбовців, авто для перевезення поранених військових придбали жителі Козинської громади. Млинівська спільнота «Борщ» виготовила 124928 порцій сухих перших страв та передала нашим Захисникам.

Мешканці Підлозцівської громади передали два квадрокоптери «Mavic – 3» для земляків, які захищають Україну на Сході. Кошти зібрали усією громадою: організували благодійну ярмарку, до збору долучилися і працівники установ громади. Сьогодні «Мавіки» вже працюють, виконуючи бойові завдання.

Радивилівська громада передала мікроавтобус на передову. Він необхідний воїнам-штурмовикам на Харківському напрямку, серед яких радивилівчанин. Авто допомагатиме виконувати бойові завдання і рятувати людські життя.

У межах проекту «пліч-о-пліч» волонтери - будівельники Дубенського районну на Кочубеївщині відновлюють зруйновані окупантами домівки місцевих мешканців.

12 тисяч окопних свічок від закладів освіти Дубенщини зігріватимуть Захисників та Захисниць на передовій.

На Дубенщині розгорнуто 75 «Пунктів незламноті». Тут, у разі необхідності можна зігрітися,зарядити гаджети та скористатися інтернет – зв’язком.

Підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2022 році було заслухано 06 лютого 2023 року (протокол № 6) на нараді при голові районної державної адміністрації – начальнику районної військової адміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації.

Звернення, які є найбільш проблемними виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 27 травня 2021 року № 192 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 02 червня 2010року № 329») . За 2023 рік відбулося 9 засідань постійно діючої комісії, розглянуто 9 звернень. За результатами роботи комісії прийняті протокольні доручення.

Головою райдержадміністрації 26 грудня 2022 року затверджений графік проведення «днів контролю» на 2023 рік при заступниках голови райдержадміністрації. За звітний період проведено 12 «днів контролю» на яких заслухано особисті доповіді Радивилівського міського голови, Млинівського, Смизького, Демидівського селищних голів, Привільненського, Семидубського, Тараканівського, Козинського, Крупецького, Мирогощанського, Острожецького, Підлозцівського сільських голів. За наслідками обговорення дані протокольні доручення.

З метою здійснення контролю за виконанням Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян сектором звернень громадян проводяться перевірки, згідно затвердженого головою райдержадміністрації 20 грудня 2022 року графіку на 2023 рік. Впродовж 12 місяців 2023 року проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян та надано практичну допомогу у всіх територіальних громадах Дубенського району. За результатами проведених перевірок підготовлено довідки, які направлені для усунення недоліків та поліпшення роботи із зверненнями громадян головам виконкомів міських, селищних, сільських рад. Перевірки проведено відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади.

В адміністрації функціонує громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги (розпорядження від 24 вересня 2021 року № 304 «Про організацію розгляду звернень з питань надання безоплатної первинної правової допомоги». За 12 місяців 2023 року звернень громадян до громадської приймальні не надходило.

З метою покращення інформованості населення у виконкомах міських, селищних та сільських рад розміщені інформаційні стенди «Звернення громадян».

07 червня 2023 року з головами та секретарями виконкомів рад, керівниками структурних підрозділів проведено навчання «Порядок опрацювання та розгляд письмових звернень».

06 жовтня 2023 року проведено навчання з керівниками відділів, керівниками структурних підрозділів на тему «Аналіз та узагальнення звернень».

Щоквартально здійснюється статистичний аналіз звернень громадян у розрізі міських, селищних, сільських рад, які надходять до адміністрації. Це дає можливість бачити проблеми людей, за необхідності оперативно втручатися, виправляти стан справ. Робота із зверненнями громадян, питання виконавської дисципліни систематично розглядаються на нарадах у начальника районної військової адміністрації, аналізується і узагальнюється питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних і колективних, вивчаються причини, що їх породжують.

Аналітична інформація з висновками, рекомендаціями та відповідними дорученнями надається виконавчим комітетам міських, селищних, сільських рад, структурним підрозділам адміністрації.

Керівництвом адміністрації не допускається порушень термінів розгляду заяв. За результатами розгляду звернень громадян приймаються об'єктивні і виважені рішення в межах чинного законодавства.

Здійснюється контроль за підготовкою та наданням відповідей громадянам, органам влади вищого рівня.

На вебсторінці Дубенської РДА- РВА друкуються матеріали по підсумках розгляду звернень на колегіях адміністрації, графіки прийому громадян, в тому числі виїзні.

В адміністрації і надалі буде продовжуватись робота спрямована на забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», адже звернення громадян є одним із важливих засобів вирішення їхніх проблем, а зрозуміти і допомогти кожному – одне із основних завдань у роботі керівництва адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux