На підставі законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», постанови Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 року № 470 «Про координаційні центри підтримки цивільного населення» та розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 01 червня 2023 року № 250 «Про Координаційний центр підтримки цивільного населення при Рівненській обласні державній адміністрації – Рівненській обласній військовій адміністрації» :
1. Утворити Координаційний центр підтримки цивільного населення при Дубенській районній державній адміністрації – Дубенській районній військовій адміністрації (далі – Координаційний центр) у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Координаційний центр підтримки цивільного населення при Дубенській районній державній адміністрації – Дубенській районній військовій адміністрації (далі – Положення), що додається.
3. Рекомендувати виконавчим органам сільських, селищних, міських рад утворити координаційні центри підтримки цивільного населення та затвердити положення про зазначені центри з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 року №470 «Про координаційні центри підтримки цивільного населення».
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Ірину КРУЖАЙЛО.
Начальник районної
військової адміністрації Всеволод ПЕКАРСЬКИЙ
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації – начальника районної
військової адміністрації
18.07.2024 №82
СКЛАД
Координаційного центру підтримки цивільного населення при
Дубенській районній державній адміністрації – Дубенській
районній військовій адміністрації
|
|
КРУЖАЙЛО Ірина |
- заступник голови райдержадміністрації, керівник Координаційного центру |
БОЙКО Оксана |
- начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації, заступник керівника Координаційного центру |
ЛЕВЧЕНКО Юлія |
- начальник відділу підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг управління соціального захисту населення райдержадміністрації, секретар Координаційного центру |
Члени Координаційного центру: |
|
БІЛИК Лідія |
- начальник служби у справах дітей райдержадміністрації |
ВАРНАВА Володимир |
- головний спеціаліст відділу охорони здоров’я |
ВОЛОСАЦЬКА Тетяна |
- начальник відділу житлово – комунального господарства та енергетики райдержадміністрації |
КАПРАН Анатолій |
- головний інспектор відділу ВЗНС Дубенського районного управління ДСНС в Рівненської області (за згодою) |
КОНОНОВ Анатолій |
- начальник Дубенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою) |
КУЗЬМУК Катерина |
- начальник відділу економіки та інфраструктури райдержадміністрації |
МАНДЗЮК Микола |
- директор благодійної організації «Фонд громади міста Дубна Добробут» (за згодою) |
МИДЛИК Іван |
- начальник відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації |
НАРТЮК Оксана |
- заступник директора, начальник відділу кар’єрного консультування Дубенської філії Рівненського обласного центру зайнятості (за згодою) |
ОРЛОВ Микола |
- голова громадської організації «Відродження ВПО» (за згодою) |
ОДВАРКО Людмила |
- керівник Центру психосоціальної підтримки Дубенського міського центру соціальних служб (за згодою) |
ПОСІЛЬСЬКИЙ Вячеслав |
- начальник відділу цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами райдержадміністрації |
САВРАН Оксана |
- головний спеціаліст відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації |
САВРАН Сергій |
- начальник Дубенського районного відділу поліції Головного управління національної поліції в Рівненській області (за згодою) |
Начальник управління
соціального захисту населення
райдержадміністрації Оксана БОЙКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Дубенської районної державної
адміністрації – начальника
Дубенської районної військової
адміністрації
18.07.2024 №82
ПОЛОЖЕННЯ
про Координаційний центр підтримки цивільного населення
при Дубенській районній державній адміністрації – Дубенській районній військовій адміністрації
1. Координаційний центр підтримки цивільного населення при Дубенській районній державній адміністрації – Дубенській районній військовій адміністрації (далі – Координаційний центр) є консультативно-дорадчим органом при Дубенській районній державній адміністрації – Дубенській районній військовій адміністрації (далі – райдержадміністрація), який утворюється для підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, іншим постраждалим особам (далі – постраждале населення), забезпечення ефективної взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій під час вирішення питань щодо соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості постраждалого населення, надання психологічної, соціальної, медичної та правової допомоги постраждалому населенню (далі – проблемні питання постраждалого населення).
2. Координаційний центр у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови райдержадміністрації, а також цим положенням.
3. Діяльність Координаційного центру ґрунтується на принципах верховенства права, законності, гласності, відкритості, відповідальності, гендерної рівності та інклюзивності.
4. Основними завданнями Координаційного центру є:
1) сприяння забезпеченню взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;
2) організація збору та оброблення інформації щодо нагальних потреб та проблемних питань постраждалого населення;
3) збір та узагальнення інформації щодо спроможності територіальних громад у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проєктів міжнародної гуманітарної допомоги відповідної адміністративно – територіальної одиниці для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних в громаді психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг;
4) проведення аналізу діяльності надавачів соціальних послуг;
5) підготовка пропозицій щодо вирішення проблемних питань постраждалого населення, у тому числі пропозицій до відповідних районних програм;
6) проведення моніторингу стану вирішення проблемних питань постраждалого населення;
7) взаємодія з міжнародними та національними організаціями, громадськими об’єднаннями, консультативно-дорадчими органами, іншими установами та організаціями з метою вирішення проблемних питань постраждалого населення;
8) визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань постраждалого населення, підготовка та подання відповідних пропозицій керівництву райдержадміністрації;
9) інформування населення щодо діяльності Координаційного центру та стану виконання відповідних цільових програм.
5. Координаційний центр для виконання покладених на нього завдань:
1) взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;
2) проводить моніторинг та узагальнення проблемних питань постраждалого населення, визначає можливі шляхи і способи їх вирішення;
3) проводить моніторинг та узагальнення інформації щодо спроможності територіальних громад у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проектів міжнародної гуманітарної допомоги для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у Дубенському районі психологічних, соціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг; готує пропозиції щодо подальшого співробітництва з міжнародними гуманітарними організаціями;
4) надає консультаційну підтримку щодо провадження діяльності координаційним центрам територіальних громад;
5) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з представниками громадських об’єднань, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, організовує освітні заходи;
6) проводить моніторинг, узагальнює та подає голові райдержадміністрації інформацію щодо пропозицій міжнародних гуманітарних організацій, громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів, стосовно вирішення проблемних питань постраждалого населення;
7) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблемних питань постраждалого населення, визначає шляхи і способи їх вирішення;
8) вивчає результати діяльності органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з питань, що належать до його компетенції;
9) інформує в обов’язковому порядку громадськість та райдержадміністрацію про свою діяльність, ухвалені рекомендації та їх виконання;
6. Координаційний центр відповідно до покладених на нього завдань має право:
1) запитувати та отримувати від органів виконавчої влади та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема представництв в Україні міжнародних гуманітарних організацій, інформацію, необхідну для вирішення проблемних питань постраждалого населення, а також у фізичних осіб за їх згодою документи, інформацію та матеріали;
2) запрошувати на свої засідання керівників і представників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності;
3) залучати для розгляду питань, що належать до компетенції Координаційного центру, працівників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за їх згодою);
4) створювати і використовувати телефонні «гарячі лінії»;
5) отримувати знеособлені дані про проблемні питання постраждалого населення, що надійшли на цілодобові телефонні «гарячі лінії»;
6) здійснювати разом із структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування заходи для вирішення проблемних питань постраждалого населення;
7) організовувати і проводити наради, семінари, конференції, засідання за круглим столом, брифінги та інші заходи.
7. Координаційний центр під час виконання покладених на нього обов’язків взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.
8. Склад Координаційного центру затверджується головою райдержадміністрації шляхом видання відповідного розпорядження.
9. Очолює Координаційний центр керівник, який за посадою є заступником голови райдержадміністрації. Керівник Координаційного центру здійснює загальне керівництво діяльністю Координаційного центру.
Керівник Координаційного центру:
здійснює керівництво діяльністю Координаційного центру;
дає доручення членам Координаційного центру;
скликає засідання Координаційного центру, визначає порядок денний засідань, головує на них;
представляє Координаційний центр у відносинах з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, зокрема представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій.
10. До складу Координаційного центру входять за посадою керівники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури, та спорту, економічного розвитку, містобудування та архітектури, житлово – комунального господарства, а також представники правоохоронних та інших державних органів, Дубенської філії Рівненського обласного центру зайнятості, Дубенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, представники громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів (за згодою).
11. Формою роботи Координаційного центру є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.
Координація діяльності, підготовка матеріалів для розгляду на засіданнях Координаційного центру забезпечується управлінням соціального захисту населення Дубенської райдержадміністрації .
Засідання Координаційного центру вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів. Керівник Координаційного центру може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Координаційного центру у засіданні в такому режимі.
12. На своїх засіданнях Координаційний центр: приймає запропоновані до розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рекомендації, які реалізуються шляхом видання розпорядження голови райдержадміністрації; розробляє рекомендації з проблемних питань постраждалого населення, які запропоновані для розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Координаційного центру. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос керівника Координаційного центру.
13. Рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується керівником Координаційного центру та секретарем.
14. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційного центру здійснюється райдержадміністрацією.
Начальник управління
соціального захисту населення
райдержадміністрації Оксана БОЙКО