Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Будівельний паспорт забудови земельної ділянки (далі - будівельний паспорт) визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.

Де отримати

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, районні державні адміністрації.

Як замовити послугу

Подати заяву з пакетом документів на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом подання документів в ЦНАП або через електронний кабінет порталу Дія.

Хто може звернутися:

Фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець.

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту;

копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;

згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності);

схема намірів забудови земельної ділянки;

ескіз намірів забудови;

згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі розміщення нових об’єктів) (за умови перебування у спільній власності);

інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності).

Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником).

Результат та способи отримання результату

Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, в ЦНАП або через електронний кабінет порталу Дія.

Строк та вартість надання послуги

Безоплатне надання, 10 робочих днів з дня одержання заяви.

Як формується та надається будівельний паспорт?

Будівельний паспорт створюється виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа з присвоєнням реєстраційного номера та підписується керівником відповідного уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з накладенням кваліфікованого електронного підпису.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux