від 22 травня 2025 р. № 69
Київ
Про обґрунтування підстав та здійснення закупівлі

Керуючись Указом Президента України від 24 лютого 2022 року  №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), статтями 8, 15, 28 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», постановою Кабінету Міністрів України  від 12 жовтня  2022 року № 1178 «Про затвердження  особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні  та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами),  Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Програмою підтримки територіальної оборони та зміцнення обороноздатності Дубенського району на 2024-2025 роки, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації-начальника районної військової адміністрації від 20 грудня 2023 року №198 (зі змінами), враховуючи звернення військової частини А0796  від 19 травня 2025 року №501/1-/1/26, для  забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері обороноздатності держави, сприяння створенню умов для охорони та захисту державного суверенітету, незалежності України та безпосередньо території і населення Дубенського району, а  також з метою  виконання завдань за призначенням  та у зв’язку з виникненням нагальних потреб у закупівлі та виникненням обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та /або електронного каталогу:


          1. Затвердити  обґрунтування підстав для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення  публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених  Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та

протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою  КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Постанова).


           2. Здійснити закупівлю товару шляхом укладання договору про закупівлі без застосування  відкритих торгів та/ або електронного каталогу відповідно до переліку та обсягу закупівель, що додається.


3. Уповноваженій особі оприлюднити в електронній системі звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення  публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених  Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою.


4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.


Начальник  районної

військової адміністрації                                                                         Всеволод ПЕКАРСЬКИЙ


      

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                            Розпорядження  голови

                                                                            районної державної  адміністрації –

                                                                            начальника районної військової

                                                                            адміністрації

                                                                            22.05. 2025 № 69




Обґрунтування

 підстави для здійснення закупівлі

 

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання даної норми Закону урядом була прийнята постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»( далі  Постанова).

Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови № 1178 існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.

Для забезпечення ефективного виконання бойових завдань з оборони держави та враховуючи виклики, які стоять перед військовими частинами та підрозділами оперативного командування «Захід» щодо здійснення відсічі збройної агресії російської федерації, якісного виконання ними поставлених завдань із захисту суверенітету та територіальної цілісності України та відповідно до листа військової   частини А0796 від 19 травня 2025 року №501/19/1/26 щодо  виконання завдань за призначенням та мінімізації втрат особового складу  існує нагальна потреба в мобільних засобах пересування та  необхідність проведення закупівлі мотоциклів FORTE CROSS 300 в найкоротші строки.

Умови нагальної потреби не дозволяють дотримуватися строків для проведення відкритих торгів, зокрема через їх тривалість. Тому для швидкого й ефективного реагування на виклики , що постали перед державою, керуючись пп.4 п. 13 Постанови №1178 здійснити закупівлю матеріально-технічного забезпечення за наступним предметом закупівлі, а саме:

- мотоцикл FORTE CROSS 300, згідно з ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК: 34410000-4 Мотоцикли.

 Дану закупівлю провести  в рамках виконання заходів програми «Підтримки територіальної оборони та зміцнення обороноздатності Дубенського району на 2024-2025 роки», затвердженої розпорядженням  голови районної державної адміністрації-начальника районної військової адміністрації від 20 грудня 2023 року №198  (зі змінами).

На підставі проведеного моніторингу цін запропонована ТзОВ « МОТО-МОТО ТРЕЙД» ціна є найменшою  серед досліджених цін по предмету закупівлі.

Враховуючи викладене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної нагальної потреби в закупівлі матеріально-технічного  забезпечення для військової  частини в умовах воєнного  стану, замовник укладає договір без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей з дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.


Начальник  відділу з питань

фінансово – господарського

забезпечення-головний бухгалтер

апарату    райдержадміністрації                                         Ірина Шевчук

                                              



                                                                            Додаток

                                                                            до розпорядження голови

                                                                            районної державної  адміністрації –

                                                                            начальника районної військової

                                                                            адміністрації

                                                                            22.05.2025 № 69



ПЕРЕЛІК ТА ОБСЯГ

закупівлі товарів



п/п

Найменування

Кількість (шт.)

1

Мотоцикл FORTE CROSS 300

2


Начальник відділу з питань 

фінансово -господарського

забезпечення головний бухгалтер

апарату    райдержадміністрації                                         Ірина ШЕВЧУК

                                       


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux