З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації щодо організації роботи зі зверненнями громадян, з метою посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян:
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2024 році, взяти до відома.
2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, міським, селищним, сільським головам:
проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян за 2024 рік;
удосконалити організацію проведення особистих прийомів громадян;
дотримуватись термінів розгляду звернень громадян; забезпечувати розгляд звернень, що не потребують додаткового вивчення, не пізніше 15 днів від їх отримання;
систематично проводити аналіз звернень, що надійшли від найбільш незахищених верств населення, приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звернулися члени сімей загиблих (померлих), полонених, зниклих безвісти військовослужбовців, інвалідів війни, учасників бойових дій, багатодітних сімей, інших категорій населення, які потребують соціального захисту і підтримки;
посилити роз’яснювальну роботу серед населення, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникнення підстав для необґрунтованих, повторних і колективних звернень до органів влади вищого рівня;
забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
3. Сектору звернень громадян апарату районної державної адміністрації:
постійно тримати на контролі роботу із зверненнями громадян;
забезпечити проведення «днів контролю» та засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на «гарячу лінію» районної державної адміністрації .
4. Міським, селищним, сільським головам, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації про хід виконання цього розпорядження інформувати районну державну адміністрацію до 26 червня 2025 року.
5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 26 січня 2022 року № 9 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у
2021 році».
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Лілію Слівінську.
Начальник районної
військової адміністрації Всеволод ПЕКАРСЬКИЙ