У КНП "Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Млинівської селищної ради продовжують працювати над створенням безбар’єрного середовища, яке забезпечує комфорт і доступність для всіх пацієнтів.
Повномасштабна війна загострила важливість доступності у всіх сферах суспільства й збільшила запит на безбар’єрні рішення.
На даний час важливо, щоб медичні послуги були доступними для всіх
без винятку пацієнтів. Створення безбар’єрного середовища – один із пріоритетів роботи закладу.
«Ми прагнемо, щоб кожен пацієнт міг комфортно і безперешкодно отримати медичну допомогу. Розуміємо, що безбар’єрність – це не лише відсутність фізичних перешкод, а й можливість отримати медичну допомогу з комфортом і гідністю», - розповіла директорка Млинівського центру ПМСД Тетяна Хоронжак.
Центр вже реалізував низку ініціатив для забезпечення доступності:
У всіх структурних підрозділах підприємства – амбулаторіях загальної практики – сімейної медицини забезпечено зручний заїзд для маломобільних груп до закладу охорони здоров’я. Шість з яких облаштовано пандусами, а ще одна лікарська амбулаторія, що розташована у селі Новоселівка, має підйомник для транспортування пацієнтів на кріслах колісних та батьків із дитячими візочками в приміщення амбулаторії.
Дверні прорізи достатні для вільного доступу пацієнтів на кріслах колісних.
Облаштовано санвузли для пацієнтів із обмеженими можливостями.
Встановлено інформаційні таблички.
Для інформування незрячих осіб використовуються таблички зі шрифтом Брайля.
Укладено договір про переклад на жестову мову, що дає змогу пацієнтам із порушенням слуху отримувати кваліфіковану медичну допомогу.
Створено можливості для електронного запису на прийом до сімейного лікаря, щоб економити свій дорогоцінний час, не просиджуючи у черзі на прийом.
«Ми прагнемо, щоб кожна людина - не залежно від віку, стану здоров’я чи фізичних можливостей – почувалася бажаним і рівноправним відвідувачем Центру. Для нас важливо не лише виконати вимоги доступності, а й формувати культуру відкритості й доброзичливості. Безбар’єрність - це частина стратегії розвитку та крок до якісної медицини», - зазначила Тетяна Хоронжак.
Млинівський центр ПМСД планує й надалі вдосконалювати безбар’єрний простір, розширювати спектр електронних послуг та впроваджувати сучасні рішення, спрямовані на підвищення комфорту пацієнтів.