З 23 серпня кожна організація прийматиме цифрові паспорти в Дії. Відтепер вони на рівні закону мають таку ж юридичну силу, як і їхні пластикові чи паперові аналоги. Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави та входження в режим без паперів.
У Міністерстві цифрової трансформації підготували покрокову інструкцію, як користуватися електронним паспортом у «Дії».
Документи в застосунку запроваджуються за принципом people-to-people. Тобто кожен може самостійно перевірити дійсність цифрового документа. У застосунку є зчитувач, яким можна просканувати QR-код іншого користувача Дії.
👉 Натисніть на іконку зчитувача у правому верхньому кутку.
👉 Наведіть камеру смартфона на QR — паспорт перевіриться автоматично.
👉 Застосунок сповістить вас про результат перевірки.
Переконайтесь, що ви підключені до інтернету, інакше коди для перевірки не згенеруються.
👉 Пред’явіть цифровий паспорт із фото у Дії.
👉 Натисніть на нього, щоб побачити QR/штрихкод.
👉 Коди можна зчитати сканером чи планшетом.
При підтвердженні особи з Дією ваші персональні дані не передаються.
Верифікація документів вже працює у бізнесі та державних установах, які підключились до Дії.
👉 Відкрийте паспорт у Дії.
👉 Натисніть на нього, щоб з'явився зворотний бік зі QR/штрихкодами.
👉 Надайте штрихкод менеджеру для сканування.
👉 Ви побачите сповіщення про підтвердження запиту, підтвердіть його.
👉 Дія сформує цифрову копію паспорта з е-підписом Дії та передасть до системи запитувача
Паспорти-книжечки зразка 1994 року та не біометричні закордонні паспорти не відображаються в Дії й ви не можете ділитися їхніми копіями. Але ви можете оформити ID-картку незалежно від місця реєстрації.
Ні. Вони автоматично підтягуються з реєстрів.
За допомогою оновленого застосунку Дія 2.0 українці можуть отримувати доступ до своїх цифрових документів у потрібних життєвих ситуаціях у декілька кліків – при отриманні відправлення на пошті, адміністративних, фінансових, банківських послуг тощо.
Повний перелік партнерів, які приймають Дію: thedigital.gov.ua/partners
Якщо ви або ваша організація робить ксерокопії документів або перевіряє особу, то завдяки Дії ваше життя стане зручнішим і ви не хвилюватиметесь про забуті документи.
Підключіть Дію до вашого бізнесу, напишіть команді впровадження у Telegram: @DiiaStart.
Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.